duminică, 16 iunie 2013

O Voce De La Etaj

Va rog sa nu copiati/postati lucrarile mele pe alte site-uri fara permisiunea mea.Multumesc pentru cooperare.

*''Eu'' in aceasta istorie nu sunt eu in realitate.
______________________________________________________________________________

Acesta este un caz care mi s-a intimplat in copilarie.

Cind eram copil,traiam intr-o casa inchiriata cu 2 etaje.
Ambii parinti lucrau,si deseori cind veneam de la scoala ramineam singur.
Intr-o dupa-amiaza devreme cind am ajuns acasa luminile erau inca stinse.
Am strigat ''Mama?'' , si am auzit o voce spunind ''Daaaaaa?'' de la al 2-lea etaj.
Am strigat-o din nou si am primit acelasi raspuns.

Simteam ca ma cheama si am urcat scarile.
Ajuns la al 2-lea etaj am mai strigat-o odata si vocea cu ''Daaaaaaa?'' mi-a raspuns din urmatoarea camera.
Ma simteam incomod,dar marea dorinta de a-mi vedea mama ma impingea spre camera.

In acelasi moment am auzit usa de la intrare deschizindu-se si pe mama mea intrind cu o multime de pungi.
''Shunsuke(numele meu),esti acasa?''M-a strigat mama intr-o voce vesela.
La auzul vocii ei m-am simtit deodata mult mai bine si am coborit jos,insa nu inainte de a lua o privire fugitiva spre camera.

In timp ce priveam de pe scari,usa camerei s-a deschis putin.
Pentru o clipa am vazut ceva straniu inauntru.
Era o fata neobisnuit de palida ce se holba la mine.

Original link:http://sayainunderworld.blogspot.com/2007/09/voice-from-upstairs.html

Niciun comentariu: