luni, 17 iunie 2013

Copiii din autobuz

Va rog sa nu copiati/postati lucrarile mele pe alte site-uri.Multumesc pentru cooperare.
''Eu''=NU Anna

Era deja trecut de 10 seara.Credeam ca sunt unicul pasager din autobuz,dar auzeam voci de copii din spate.

Aparent,copii vorbeau despre o poveste cu fantome.

Copilul A: ''...si daca te intorci,fantoma te va lua si te va duce in lumea de apoi!''

Recunosteam vocile.Vedeam des acesti copii in acelasi autobuz dupa lucru.Mergeau la o scoala apropiata.

Copilul B: ''Pai atunci e usor.Tot ce trebuie sa faci e sa nu te intorci.''

Copilul A: ''Da,insa am auzit ca nu poti sa nu te intorci.Fantoma va incerca fel de fel de farse pentru ca sa te intorci.''

Ajungeam tot mai aproape de statia la care copii coborau de obicei.
Dar nu pareau ca observa acest fapt.
M-am gindit sa-i avertizez fiindca nu doream sa ajunga tirziu acasa.
Asa ca m-am intors la ei si le-am spus,''va dati jos aici,nu-i asa?''

Copilul A: ''Ti-am spus eu.''

Niciun comentariu: