marți, 18 iunie 2013

şifonierul

Va rog sa nu copiati/postati lucrarile mele pe alte site-uri.Multumesc mult.

*''Eu''=nu Anna

Aceasta intimplare a avut loc cind eram inca in scoala primara.
Aveam grija de fratele meu mai mic cit timp parintii erau plecati.In scurt timp ne-am plictisit  si am decis sa jucam de-a v-ati ascuneselea.

Eu trebuia sa caut primul,si astfel m-am dus dupa fratele meu.Am intrat in dormitorul parintilor si am deschis un şifonier plin de haine.Mi-am bagat mina in el si imediat o alta mina mi-a prins-o de dinauntru.


Incercasem sa-l trag afara tipind ''Hey,iesi odata!''Dar nu vroia sa iasa oricit se mult trageam.
Se ascundea dupa toate hainele si nu scotea un sunet.Asa ca am inceput sa ma intreb care e problema lui.

Apoi o voce m-a intrebat din spate: ''ce faci aici?'' Era fratele meu mai mic linga usa camerei.Am panicat 
si m-am eliberat,apoi amindoi am iesit repede din casa.

Este de inteles ca nu am mai intrat pina au venit parintii inapoi.
Ce a fost mina aia?Ii apartinea unui hot,sau...?

Original link:http://sayainunderworld.blogspot.com/2007/09/wardrobe.html

Niciun comentariu: