joi, 10 aprilie 2014

Nu are nici un sens

Nota: in Japonia exista un internet forum foarte mare numit  2channel, unde oamenii posteaza orice doresc sa discute liber si anonim.Istoria de mai jos a fost postata pe forumul dat. Titlul ''Nu are nici un sens'' i-a fost dat de un comentariu postat imediat dupa istorie.


--------------------------------------------------------------------------------
Eu merg mereu la scoala cu autobuzul,
autobuzul s-a intors la dreapta.
In autobuzul in care merg de obicei s-a intimplat ceva ciudat intr-o zi.
Pentru ca bunicuta ca de obicei era acolo,
el a mers pina la sfirsit. Pentru ca e dureros.

Si era ok atunci, dar o chestie gigantica care era ca o punga de hirtie dar nu facuta din hirtie era acolo, si ceva ca o minge era acolo, si multi multi oameni cu palarii erau acolo.
Nu e ciudat? Pentru ca mergea pe un drum normal.
Totusi,autobuzul mergea normal pentru o perioada lunga de timp
pina cind a intors la stinga si a frinat brusc.
Din cauza ca s-a oprit fara avertizare,omenii dinauntru si-au pierdut echilibrul si aproape au cazut.
Eu eram OK pentru ca stateam asezat.

Dar partea cea mai ciudata a fost chiar inainte sa ajung la scoala. Autobuzul mergea de obicei pe linga un parc mare,dar erau efectuate lucrari pe sosea, asa ca autobuzul a trebuit sa se intoarca si sa treaca de un tunel.

Si chiar atunci cind autobuzul a ajuns la mijlocul tunelului,dintr-odata,s-a oprit. Si normal ca m-am gindit ca e straniu.

Si inainte sa-mi dau seama,autobuzul ajunsese deja la statia din fata scolii. Ma gindeam: ''Oh? Asta a fost ciudat.''Oricum,m-am dat jos din autobuz si am mers la scoala ca de obicei.
Apropo,toti care erau in autobuz au murit.


__________________________________
Peste citiva ani,pe acelasi site a mai fost postata o istorie ce parea legata de aceasta.
Click aici pentru a vizualiza istoria


Niciun comentariu: