miercuri, 12 iunie 2013

Spre Marele Meu Regret

Va rog sa nu copiati/postati lucrarile mele pe alte site-uri fara permisiunea mea.Multumesc pentru cooperare.
______________________________________________________________________________

Era odata o fata careia medicii ii spusera ca mai are de trait doar 3 luni.
Intr-o zi prietenele ei au venit s-o viziteze in spital,iar mama fetei a propus sa faca o poza impreuna cit timp fata se simtea inca relativ bine.Poza a fost facuta in felul ca fata bolnava sa stea in mijloc,iar cele 2 prietene ale ei prin parti.

La doar o saptamina de la ziua data,starea sanatatii fetei s-a inrautatit considerabil,iar aceasta a murit in mai putin de 3 luni.

A avut loc înmormântarea,si cind mama fetei abia incepea sa se impace cu gindul ca copila sa 
nu mai este,femeia si-a amintit de poza facuta in spital.S-a dus la magazin pentru a i se 
developa fotografiile din aparat,dar la returnare poza cu pricina nu era de gasit.
Indignata,femeia a intrebat proprietarul magazinului de poza,insa acesta a spus:
''Imi pare nespus de rau.... Am stricat-o.'' 
Mama a devenit suspicioasa si l-a intrebat ce s-a intimplat cu poza.
I-a spus ca era utima poza cu fiica ei in viata si l-a implorat sa i-o dea.
''Eu chiar cred ca nu ar trebui s-o vedeti'' a spus proprietarul. 
''Va rog totusi sa stati calma,ok?''A spus el inainte sa scoata grijuliu poza.

Si iat-o,poza cu  cele 3 fete --- dar ceva era altfel; corpul fiicei sale(cea din mijloc)arata de 

parca ar fi mumificat.

Mama era foarte suparata,dar chiar si asa a luat poza acasa,spunindu-i proprietarului ca 

vrea s-o purifice la un saman.Ajunsa la saman,femeia l-a intrebat care era problema 
cu poza;si iarasi a fost intilnita de o mare de tacere.Dar,exact ca mai inainte,mama nu se 
dadea batuta si il implora pe saman sa-i spuna adevarul.Pina la urma acesta a cedat si si-a 
deschis gura.El(1*) a spus:

''Spre marele meu regret,fiica ta a cazut in iad.''


_______________________________________

1* Am schimbat genul samanului pentru a se intelege cine vorbeste))


Original link: http://sayainunderworld.blogspot.com/2007/09/to-my-regret.html


Niciun comentariu: