luni, 24 iunie 2013

In statia de metrou

Va rog sa nu copiati/postati lucrarile mele pe alte site-uri fara permisiune.

Intr-o seara de vara am fost nevoit sa lucrez pina tirziu in oficiu impreuna cu colegul meu.Deodata acesta a spus, ''Pot sa aud niste sunete ciudate,dar tu?'' ''Chiar?Sincer sa fiu nu aud nimic.'' i-am raspuns eu.''Nu,cu siguranta aud ceva,'' a spus el. ''Parca ar fi o femeie plingind...''
M-am oprit din dactilografiat si incercam sa ascult.Totusi,nu puteam auzi nimic inafara de un vuiet distant in cer....era tunetul.Tunetul era ceva de temut.Daca aveam pana de curent,tot lucrul nostru de pina acum se duce pe apa simbetei,si in cel mai rau caz poate fi afectat si computerul.Nu eram nici pe aproape de a termina lucrul,insa am decis sa ne oprim aici si sa mergem acasa.

Colegul meu era ezitant cind venea vorba de mers singur acasa,insa casele ne erau in directii diferite,asa ca nu puteam sa-l ajut cu nimic.Ne-am luat adio in fata oficiului si am luat linia Meijo de la statia Sakae(*).Azi,la lucru a fost obositor,ca de obicei...Cum oftam,am auzit picuratul ploii.''La naiba!Ploua.Si nici macar nu am o umbrela.'' Ma gindeam care e cel mai apropiat supermarket de linga statia Hibino la care ma dadeam jos.

Metroul a ajuns la Kaneyama.Toate metrou-rile de pe linia de noapte mergeau la Aratamabashi asa ca a trebuit sa ma dau jos acolo pentru a schimba trenul.Am calcat pe platforma.Apoi dintr-o data m-a ''fulgerat'' un gind.Ploaie?In metrou?


____________________________________________________________

* Toate statiile mentionate aici sunt din Nagoya,una din cele mai prospere si mari orase din Japonia.







original link: http://sayainunderworld.blogspot.com/2007/09/in-underground.html

Niciun comentariu: