marți, 4 iunie 2013

Niciodata nu a fost usor...

*Va rog sa nu copiati sau sa postati lucrarile mele pe alte site-uri fara permisiunea mea.Multumesc.
_____________________________________________________________________________________________

Nu mi-a fost niciodata usor sa ma impac cu gindul ca prietena mea a fost omorita.


Nu o luam niciodata in serios cind posta pe Facebook chestii de genul:


''Lol,sesiune de inchinare Satanei azi dupa scoala,cine se baga?''


Sau chiar,


''Trebuie sa ma sacrific Satanei diseara.''


Dar era mult mai serios de atit.A devenit atit de mult mai serios atunci cind venise la scoala cu numarul 666 inscripționat pe inchieieturi.Acestea inca singerau,pentru Dumnezeu! In timpul zilei isi scria mereu in caiete 666,si vorbea non-stop despre salvatorul ei,protectorul ei,Satan.


In timpul ultimei zile cind am vazut-o in viata,ea nici macar nu m-a privit.Nu mi-a spus nimic despre planurile sale.Nici macar nu m-a salutat.


In acea seara si-a luat o tabla Ouija,pentru a-si contacta salvatorul.


In timpul acelei nopti,ea in sfirsit a ajuns sa vorbeasca cu el.


Niciodata nu am inteles de ce era atit de obsedata cu Satan.


Adica,odata ce in sfirsit am ajuns la ea acasa,aceasta ma implora sa n-o omor.

Niciun comentariu: