duminică, 26 mai 2013

Neatentie...

(nota: Aceasta este o istorie reala,intimplata mamei mele. ''Eu'' in istorie nu este echivalent cu mine(traducatorul))

S-a intimplat prin anul 1986 in Moldova,raionul Orhei(nota: intr-un sat).Eu aveam pe atunci 11 ani si prin imprejurimi circula aceasta istorie.Eu traiam in satul Hijdieni,dar nu asta conteaza,tot ce stiu e ca la auzul acestei istorii majoritatea adultilor ramineau socati,iar apoi deveneau foarte atenti cu ce faceau.De fapt nu e chiar atit de ''creepy'' cum imi parea mie atunci,dar,ma rog...In timpurile celea,in satul din vecinatate,o femeie trebuia sa-i faca baie copilului ei,care era inca bebe.L-a pus in albia cu apa,insa apa era inca rece.Din acest motiv a luat-o si a pus-o pe foc(cu tot cu copil),apoi a iesit sa ia ceva dintr-o camera.Acolo era intuneri,dar in momentul cind s-a atins de intrerupator,a fost electrocutata  mortal deoarece avea mina uda.Cind a venit barbatul acasa,si-a gasit sotia moarta in coridor,iar in bucatarie.....copilul fiert.Aflat in aceasta situatie,barbatul si-a iesit din minti,si acum se plimba prin paduri,turnind apa fierbinte peste cei ce intra acolo.Eram speriata,ca orice copil si din acea zi,picior de-al meu in padure nu a calcat.Desi multi oameni veneau uzi,si se vedeau des umbre prin padure,parintii spuneau ca e o prostie.Nici in ziua de azi nimeni nu a gasit omul acela...

Niciun comentariu: