duminică, 14 iulie 2013

Omul Verde

Ceva mai devreme,sora mea mai mare,care fugise de acasa cu zece ani in urma fara sa ne contacteze macar odata,s-a intors acasa la miezul noptii. Parintii erau plecati, si astfel eu eram unica persoana din casa la moment.

Sora mea parea speriata de ceva si tremura incontinuu. '' Te rog,nu ma lasa singura! Nu vreau sa merg inapoi! Nu vreau acolo!'' Plingea ea si se tinea de mine. Era disperata si intrase in panica, tot de ce am fost in stare este sa o duc in camera ei veche (care ramase neatinsa de la plecarea ei) si sa o culc pe pat.

Crezind ca o va calma,am spus '' Iti voi aduce ceva de baut,'' si am incercat sa ies din camera. Sora mea a strigat '' Nu pleca! Te rog,te implor,nu pleca! Mi-e frica! Ma teeeeeem!!!!''

In acelasi moment in care am iesit din camera,usa s-a inchis in spatele meu de una singura. Dinauntrul camerei am auzit-o pe sora mea tipind, ''Aaaaagrrrgh!! Omul verde vine! Omul verde vine! El vineeeeeee!!''

Cind am reusit in sfirsit sa deschid usa,sora mea disparuse deja. Am cautat-o sub pat,in dulap,dar nu era nici urma de ea.Inca ii avem papucii la usa. Nu a fost un vis. Ea pur si simplu a disparut.

Niciun comentariu: