duminică, 26 mai 2013

Buni Prieteni

Intr-o vara 4 prieteni au mers la mare.

Grupul era format din 2 barbati si 2  femei. Hai sa-i numim pe barbati A si B,iar pe femei si D,unde C era prietena lui A ,iar D prietena lui B (prietena=iubita).Cei 4 se cunoasteau de mult timp si dintotdeauna traiau in acelasi bloc de apartamente.

B,C si D mergeau in aceeasi masina,pe cind A avea o motocicleta pe care prefera sa mearga singur.
Cind era timpul sa plece acasa B a spus '' Ce ziceti de o cursa pentru a vedea cine ajunge primul?''    a acceptat si astfel masina si motocicleta au inceput cursa.

Masina ajunsese prima.B si prietena sa D erau entuziasmati de cistigul lor.Dar C,care era prietena lui Anu are atit de fericita.Stia ca A era un motociclist priceput si era sigura de cistigul lui;dupa cum s-a intors situatia,A nu era de gasit nicaieri.

In ziua aceea el nu s-a mai intors.A doua dimineata a fost vizitata de B si D pentru a afla vestile triste. ''De fapt....Nu prea stiu cum sa-ti spun asta...'' a inceput B.''Am primit un telefon de la politie de dimineata,spunindu-mi ca A a nimerit intr-un accident.El mergea la o viteza si a lovit gardul.....A murit in aceeasi clipa.....''.
Noutatile au fost ingrozitoare pentru C , care isi iubea foarte mult prietenul,dar B si D aveau niste noutati mai socante.

''Ti-am spus ca ne-a sunat politia mai inainte.Dar...umm...pai.....nu fi suparata.....imediat dupa aceea am avut un vizitator.''
''Un vizitator?''
''Da.Si cind l-am intrebat cine era,ghici ce a raspuns?''
B a facut o pauza.
C vedea ca cei doi tremurau,iar si-a descis gura din nou.
'' Acea persoana a spus......ca era A.''
C nu era sigura daca ce a auzit era adevarat.Pur si simplu ii privea incremenita.

''Credeam ca e un fel de gluma de prost gust,si ma gindeam sa merg sa ma clarific.Dar apoi am realizat...Cum putea cineva sa stie ce i s-a intimplat lui A , cind noi abia am aflat noutatile?Nimeni nu s-ar fi gindit sa faca asa o gluma seaca.M-am gindit la asta si mi s-a facut frica.Nu am putut deschide usa.Din fericire,dupa ce am asteptat citeva minute,a plecat...''

B si au prevenit-o pe sa nu deschida nimanui usa in caz ca i se intimpla ceva asemanator.Ei credeau ca persoana care a venit la ei era sufletul lui A si ca sin cauza producerii rapide ale accidentului el nu era constient de starea in care se afla.Daca deschidea usa,el ar putea incerca sa o ia in lumea urmatoare.
Dupa pleacarea lui B si D , C petrecut restul zilei plingind de una singura in camera ei,amintindu-si de toate momentele frumoase petrecute impreuna cu A.

S-a lasat noaptea.
C fusese trezita de batai puternice in usa.
''El e..!''
C a incercat sa stea calma si sa ignore totul.
''Hei!'' a spus A . ''Deschide,eu sint!''
C s-a retras intr-un colt al camerei  acoperindu-si urechile.Totusi,dupa o perioada,cu toate amintirile inca noi in mintea ei,nu a mai putut rezista.                                                                                       
''Te rog,deschide usa!Eu sint!''
Bataile se auzeau tot mai tare.
C a s-a indreptat incet spre usa.Prin perdea,putea observa figura lui A . El statea fix in fata ei,dupa usa. a intredeschis-o,apoi isi aminti de avertismentul prietenilor sai.
A era mort.Si el trebuia sa inteleaga asta.


Tremurind si plingind,ea a exclamat intr-o voce disperata,
''A,te rog.......tu.......mort........''
Bataile deveneau tot mai puternice.
C s-a gindit ca ar trebui sa-l ajute,cel putin,sa accepte realitatea si sa paraseasca aceasta lume in pace.
Adunindu-si tot curajul,intr-un sfirsit, a deschis total usa.

''A,tu esti mort!''
''Nu!Voi  sunteti cei morti!!!!'


-Si ea si-a pierdut cunostinta.


Cind si-a deschis ochii,s-a vazut pe un pat din spital.
Spre marea ei mirare,A,pe care il credea mort,statea linga ea.Plingea de bucurie.

C nu intelegea ce s-a intimplat.A a inceput sa-i explice:
''Dupa ce am terminat cursa si am ajuns acasa,v-am asteptat pe voi trei,insa  nu ati mai venit.''
Ii povestea el printre lacrimi.
''Asa ca a mers inapoi pe traseul pe care am venit si am vazut masina voastra,facuta bucatele....si D , asezati pe scaunele din fata erau morti  deja.Tu ai scapat doar cu ceva leziuni,insa,cumva ai fosr inconstienta tot acest timp.''

Se face ca si D , care au murit instantaneu,s-au ''bagat'' in mintea ei,si prin intermediul viselor,au incerca sa o ia din lumea asta.Daca C facea asa cum au spus ei si nu deschidea usa,si ea era sa fie moarta---cu adevarat.

Niciun comentariu: