miercuri, 28 august 2013

Fintina

*Aceasta este o istorie cryptica(enigmatica) rapsunsul il puteti scrie in comentarii.

Intr-o zi mi-am omorit sora mai mica pentru ca ma irita.
I-am aruncat corpul in fintina.
In ziua urmatoare  corpul disparuse din fintina.

Peste cinci ani mi-am omorit prietenul dupa o cearta.
I-am aruncat corpul in fintina.
In ziua urmatoare corpul diparuse din fintina.

Peste zece ani am omorit o femeie ramasa insarcinata de la mine dupa betie.
I-am aruncat corpul in fintina.
In ziua urmatoare corpul disparuse.

Peste cinsprezece ani am omorit seful pe care il uram.
I-am aruncat corpul in fintina.
In ziua urmatoare corpul diparuse.

Peste douazeci de ani mi-am omorit mama pentru ca cazuse la pat si nu vroiam sa am grija de ea.
I-am aruncat corpul in fintina.
In ziua urmatoare corpul nu diparuse.
Si corpul a ramas acolo pentru zile intregi incontinuu.

___________________________________
De ce credeti ca corpul nu a disparut la sfirsit?

Niciun comentariu: