duminică, 26 mai 2013

Un Telefon la Miezul Noptii

(!Atentie!--- ''eu'' it text nu sunt eu (traducatorul),ci un om anonim care este autorul istoriei)

Aceasta istorie este bazata pe fapte reale traite de mine,asa ca nu vor fi explicatii la sfirsit.Chiar si asa,m-a speriat pina in maduva oaselor asa ca am crezut ca vei fi interesat sa o asculti.

S-a intimplat cu vreo 3 ani in urma.Era prima mea vara de cind am inceput universitatea si traiam de unul singur.Inainte nu simteam nevoia celularului,caci cind eram la scoala/liceu,aveam un telefon acasa si il puteam folosi pentru o mica convorbire secreta cu prietena mea sau ceva de genul.La universitate,totusi,toti purtai celulare si m-au convins despre utilitatea lui,astfel mi-am luat si eu unul.Acum nu-mi pot imagina viata fara el.Oricum,aceasta istorie va iimplica si celularul.

Era intre 2 si 3 noaptea.Telefonul meu mobil a inceput sa sune dintr-o data.Fiind un student,nu era neobistnuit sa primesc vreun apel la ore ciudate---dar era cam tirziu si inca nu eram obisnuit cu vibratiile si sunetul telefonului in mijlocul noptii,asa ca am sarit din pat cautind telefonul panicat .

''Alo?'' Am spus eu.
''..zzz...z......z.'' Nu aspundea nimeni.
'' ...Aloooo?''
''...zz.......z....''
Iar nici un raspuns

Tot ce puteam auzi era sunetul unei ploi puternice.Oriunde era persoana ce ma suna,acolo ploua cu galeata.Si probabil era foarte frig.Acest fel de ginduri imi treceau prin minte cit timp incercam sa primesc un raspuns.Nu ma gindeam sa termin convorbirea si sa merg la culcare,caci inca eram somnoros si nnu gindeam limpede.Nu stiu cit timp mi-a luat,dar intr-un final am auzit o voce.Era vocea unei femei mature,probabil de vreo 30 de ani.

''Aalloooooooo?'' am spus pentru a suta oara.
''Salut!Nu stii unde ar putea fi telefonul meu?'' a spus femeia.
''Ce?Telefon?''
''Da,telefonul meu celular!Mi-am pierdut celularul!''
'' Eh....ce pacat...''
''Sunt blocata in mijlocul unui munte!Vin la tine chiar acum!''
''Ce?Munte?Ce vrei sa spui??''
Beep beep beep....
Femeia a inchis inainte ca eu sa pot intelege ce se petrece.
Pentru citeva momente am stat acolo,pietrificat,apoi un gind m-a lovit ca fulgerul si m-am trezit in citeva secunde.

Numarul de pe care sunase incepea cu 090 (nota : 090 sunt primele 3 cifre standarte folosite l ainceputul unui numar de celular japonez),si in plus nu aveam nici o idee de cine era persoana data.Odata ce mi-am pus mintea in miscare mi-am dat seama de multe ciudatenii despre telefonul primit.Deci,ea e in mijlocul unui munte,in ploaia asta,la aceasta ora?Cum a sunat de acolo?Mobil?Nu a spu ea ca si-a pierdut mobilul?Poate era telefonul altcuiva?Cum a ajuns pe muntele ala?Cu masina?Dar puteam auzi curat ploaia aia nebuna...era afara?De ce?Cum?Ce?Acum chiar incepeam sa intru in panica.Apoi mi-am aminit ultimele ei cuvinte si m-a luat cu friguri: Vin la tine chiar acum.

Intr-un moment am fost afara din casa si fugeam la un prieten,Am stat la casa lui toata noaptea cu luminile aprimse.

Ce s-a intimplat in urmatoarea dimineata m-a socat total.Eram supra obosit de la insmonie toata noaptea si m-am dus acasa sa dorm putin.Dar cind am ajuns acasa,toata intrarea era plina de urme............murdare si ude inca............atunci si acolo mi-am schimbat setarile telefonului,blocind numarul dat.Apoi am mers drept la casa prietenului meu sa dorm  acolo.

Acesta este sfirsitul istorieimele.La putin timp dupa incident,mi-am stricat din intimplare mobilul si toata informatia din el s-a pierdut.Pina in aceasta zi nu pot intelege ce a insemnat acel telefon.Oricine ar fi fost persoana care m-a sunat----o fantoma sau un psihopat---aceasta experienta a fost foarte deranjanta pentru mine.Cind le povestesc prietenilor mei istoria,ei spun ca ar fi trebuit sa o sun inapoi,insa nu cred ca ei ar face asta daca ar fi in locul meu.Unele lucruri trebuie lasate in pace....dupa cum spune un vechi proverb ''Inteleptul nu se va lasa niciodata in pericol''.



Niciun comentariu: