vineri, 12 iulie 2013

Cap-Mare O

Cu citiva ani mai inainte mi-am amintit de un sat pe care l-am vizitat mai demult. Satul era foarte prietenos si l-am descoperit calatorind de unul singur. Am stat acolo peste noapte si m-am simtit ca la mine acasa,intrucit oamenii erau foarte ospitalieri si draguti. Pentru un motiv oarecare am simtit o dorinta arzatoare de a ma reintoarce acolo.

Posed o memorie foarte buna si eram destul de increzut ca imi aduceam aminte drumul. Ajuns linga sat am zarit din masina un semn cunoscut; daca imi aminteam corect, pe el trebuia sa scrie ''__ km spre __ (numele satului).'' Dar spre marea mea surpriza tot ce scria pe semn era ''Cap-Mare O.'' La vederea semnului am avut un semntiment neplacut insa am decis sa continui.

Ajuns in sat, l-am gasit gol, iar casele ingropate in buruieni. Eram total nedumerit si ajunsesem la punctul de a iesi din masina cind am vazut, la circa 20 de metri departare,ceva ce arata ca un om cu un cap foarte mare iesind din arbusti.
Poftim? Ce e asta? Cit timp incercam sa gasesc o explicatie logica a ceea ce avem in fata ochilor,am vazut alte creaturi similare venind apre mine; mai mult de atit, mergeau spre mine miscindu-se intro maniera grotesca, cu miinile inca stind prin parti nemiscate, iar capurile miscindu-se dintr-o parte in alta...

Eram bucuros ca nu am parasit masina.
Am lasat masina sa fuga inapoi la viteza luminii si in scurt timp eram inapoi pe drumul principal. Mai apoi m-am uitat pe harta, insa locatia satului pe care il vizitasem si locul in care am ajuns in acea zi era aceeasi. Oricum, nu cred ca voi mai incerca sa merg acolo vreodata.

Niciun comentariu: